Klacht: Aflosnota na 1 maand na verkoop huis nog niet geregeld.

op 20 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Inmiddels de klacht ook naar kifid gestuurd en afm want we komen zo geen steek verder. Mijn man belt net naar ing om de contact persoon te spreken en zeggen ze ineens dat hij daar niet werkzaam is terwijl ik degene een uur telefonisch te woord heb gestaan. Wat een bedrijf....

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 maanden geleden - Goedenavond, Wat vervelend dat het nog niet gelukt is om gehoor hierover te krijgen! Het is wel belangrijk dat je in contact komt met onze afdeling Hypotheken. Ik zou je dus toch willen verzoeken om de volgende link te gebruiken om jezelf kosteloos terug te laten bellen op een moment dat je uitkomt: https://www.ing.nl/particulier/hypotheken/afspraak-met-hypotheekadviseur.html Vriendelijke groet, Franck ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Bedankt voor je reactie maar dat doen we steeds. We bellen steeds maar degene die we vanmiddag hadden gesproken bestaat een uur later niet meer.Wij zouden nog steeds terug gebeld worden door een bas mulder en we wachten nog steeds op emails van cankaya z en hayat zamouri.

Bericht van ING

4 maanden geleden - Dat is heel vervelend, dat begrijp ik. Ik heb contact opgenomen met de betreffende personen en ze verzocht alsnog contact op te nemen. Vriendelijke groet, Franck ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Alvast bedankt dan wachten we het even af.

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - En degene die het als eerste heeft opgepakt bij de ing dat is de heer braans/braams heeft de notaris bevestigd deze houdt een dossier bij.

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Nog steeds niks gehoord of gezien per mail van ing !

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - En nog steeds geen reactie van ing.

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ik kan me voorstellen dat je hier erg gefrustreerd over bent. Excuses dat het allemaal zo verloopt. Ik heb weer contact opgenomen met onze afdeling Hypotheken. De aflosnota is vertraagd omdat er een achterstand is op de hypotheek. Het verzoek ligt nu bij onze afdeling Achterstanden. Mijn collega's gaan hier nu mee aan de slag. Echter, dit kan nog wel even duren. Ik kan je vandaag dus geen uitsluitsel geven. Het spijt me enorm. Ik moet je vragen het af te wachten. Alvast bedankt voor je geduld. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ik heb inderdaad deze collega gemaild om navraag te doen, echter is hij vandaag afwezig. De details ken ik helaas ook niet. Ik vind het echt erg vervelend en had graag vandaag meer duidelijkheid gegeven. Maar dat gaat niet lukken. Weet dat we er mee bezig zijn. Je hoort zo spoedig mogelijk van ons. Graag even geduld. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Bedankt voor je reactie, Dan wil ik graag inzage betreft de achterstand tot 28 juni want we hebben alles toch echt betaald.Kan je alle bewijzen sturen dus dit kan nog enkele weken duren?  Geen wonder dat we worden gewoon weer afgepoeierd de betreffende personen die dit zal regelen laten niks meer horen. Vindt dit erg slecht

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ook daar komen we volgende week op terug. Ik heb dit niet tot mijn beschikking helaas. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Dat dacht ik al ik kan de 2e huis dus ook afschrijven omdat iedereen nu verlof heeft en geen antwoord kan geven? En we moeten maar weer een maand moeten wachten zeker. Lekker dan we komen geen steek verder zo. Vriendelijk bedankt.

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - En nog steeds niets binnen of antwoord op onze vragen....

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - En weer een verkeerde nota toegestuurd per mail,mail je er achteraan geen antwoord.

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ik heb weer even voor je geïnformeerd. Mijn collega's zijn hier druk mee bezig en we hopen je uiterlijk begin volgende week weer te kunnen berichten. Nog even geduld. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - En nog niks binnen of een reactie ontvangen...

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ik ga het voor je navragen. Let wel, begin deze week krijg je bericht. Geef ons nog even de tijd. Dank je wel. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ik kan je het volgende vertellen: De gelden zijn ondertussen binnen en verwerkt. Dus de hypotheek is afgelost. Hierover krijg je automatisch bericht binnen 10 werkdagen. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - De gelden waren vorige week al binnen in elk geval van de belegging de hypotheek en eigen geld was al ruim binnen.En dan nog weer 10 dagen wachten voor de aflosnota. En dan is de hypotheek afgelost en dan ging er vandaag toch nog rente afgeboekt worden van de rekening. Pfff

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Gisteren is de afkoopwaarde van de beleggingsrekening ontvangen en verwerkt. Hierna resteert een overschot ad € 389,38. We zullen vandaag een actie aanmaken om dit bedrag over te maken naar de aan de hypotheek gekoppelde betaalrekening. Hiermee is de hypotheek algeheel ingelost. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Dus dat zal betekenen dat we binnen 14 dagen toch nog een goede aflosnota ontvangen? Kunnen we eindelijk verder met onze volgende woning want de hypotheekverstrekker wil alsnog de goede aflosnota zien. De ontbindende voorwaarden zijn nu 5x verlengd inmiddels. En hoe zit dat met de rente wat eergisteren van de rekening is afgeboekt?

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Ja, dat klopt. Erg jammer dat het zo moeizaam verlopen is, nogmaals excuses hiervoor. Dat van de rente moet ik navragen. Komen we op terug. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Fam Mos

4 maanden geleden - Idd erg jammer dit hele gebeuren,niet verwacht van zo,n grote bekende bankinstelling. Gelijk zo op de ing afgeknapt inmiddels de spaarrekeningen van de kinderen opgezegd en zo gauw dit is opgelost die van ons ook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Mos,

We hebben via dit kanaal niets meer van je vernomen en ga ervan uit dat deze klacht nu opgelost is. Ik ga daarom de klacht sluiten.

Vriendelijke groet,

Hilde
ING Webcare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 14 augustus 2017 om 12:22 geantwoord

De nota is nog steeds niet binnen hoor,ik kan hier steeds wel wat melden maar er wordt toch niks mee gedaan naar mn gevoel.

Ik vindt het nu wel best..... ing bedankt voor jullie service,top gedaan!!

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste mevrouw Mos, Uiteraard hebben we direct actie ondernomen na aanleiding van uw bericht. We hebben op 9 augustus namelijk de nota's opnieuw verzonden. Mijn collega was in de veronderstelling dat deze nu bezorgd zouden zijn. Wellicht neemt de bezorging in verband met de vakantieperiode, wat meer tijd in beslag. Hopelijk ontvangt u deze nu alsnog snel in de brievenbus. Zo niet dan horen we het graag! Vriendelijke groet, Ronnie ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Mos