Klacht: Aflevertijd klopt niet

op 01 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket waarvoor getekend moest worden zou worden geleverd ” einde dag” / ” end of the day”. Heb ze gemist, waren om12:45 aan de deur geweest, dat is mijn beleving halverwege de dag! nu moet ik morgen weer een dag opnemen om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke tijdvakken aangeven en niet zoiets vaags als " einde dag" !

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jackyfive