Klacht: Aflevertijd klopt niet

op 01 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket waarvoor getekend moest worden zou worden geleverd ” einde dag” / ” end of the day”. Heb ze gemist, waren om12:45 aan de deur geweest, dat is mijn beleving halverwege de dag! nu moet ik morgen weer een dag opnemen om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Duidelijke tijdvakken aangeven en niet zoiets vaags als " einde dag" !

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:48 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jackyfive