Klacht: Aflevering van keuken

tessasnoeij op 29 juni 2020 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Afgelopen februari hebben wij (mijn vriend en ik) een keuken gekocht bij keukenconcurrent. Bij het kopen van de keuken hebben wij aangegeven niet de juiste maten mee te hebben maar volgens de verkoper kon dit wel via de bouwtekening. Dit zo gedaan, na het inmeten van de keuken bleken deze maten helemaal niet te kloppen. De gehele keuken moest aangepast worden terwijl er al een prijs was afgesproken op de eerste maten.
De levering van de keuken was afgesproken op 15 juni, hier hebben mijn vriend en ik op vrij gevraagd. KeukenConcurrent heeft zonder toestemming of overleg deze verzet naar 16 juni, hier hebben mijn vriend en ik op ons werk vrij voor moeten regelen op ons werk.
Een dag van te voren werd er gebeld dat de monteur ziek was dus de plaatsing werd verplaatst naar 17 juni. Dit kan gebeuren en is overmacht. Echter werd er ons beloofd dat dit in 1 dag werd monteert en geïnstalleerd. De 17de kwam de monteur die ons vertelde dat dit onmogelijk was gezien er veel werk in de keuken zat, de plaatsing van de keuken duurde dus 2 dagen waar wij weer vrij voor hebben moeten vragen. Dit alles gebeurde zonder ooit een excuus te hebben gehad van keuken concurrent. Eenmaal de keuken geplaatst bleek dat keuken concurrent een kapotte oven heeft geleverd, deze gaat niet aan en doet helemaal niks. Pas 1 week later kon er een nieuwe oven worden geleverd. De nieuwe oven die het wel deed was geleverd maar na drie dagen stopte de vaatwasser, de monteur is op maandag 29 juni geweest en gaf aan dat de vaatwasser al deels kapot was bij levering aangezien nu de elektronica volledig kapot is (wat onmogelijk is na minder dan 2 weken)
Hierna hebben wij gebeld naar keukenconcurrent, uitgelegd dat wij dit niet vinden kunnen gezien wij een groot bedrag betalen voor een keuken en uiteindelijk blijkt dat 2/4 van de apparatuur kapot geleverd wordt. De enige reactie van keukenconcurrent is dat zij een bloemetje kunnen sturen en hebben geen inleving in de klanten.
Een dag na het kapot gaan van de vaatwasser is ook de oven kapot, er zit condens tussen de glasplaten in.
Dit wederom door gebeld naar keukenconcurrent en er zou geregeld worden dat de montage van de vaatwasser en de oven op 1 dag zouden plaatsvinden. Hier zou ik een bericht over krijgen.
Op 7 juli stond er on aangekondigd een monteur voor de deur, die niks wist over een oven. Ook was deze afspraak niet gemaakt dat er die dag een monteur aan de deur stond. Weer naar keukenconcurrent gebeld waar niet eens de melding gemaakt was van de kapotte vaatwasser terwijl we hier over gebeld hebben naar hun!
Er zou een mail gestuurd worden dat er een afspraak plaats gaat vinden voor de reparatie van de oven en vaatwasser op 1 dag en ik zou gebeld worden over deze datum. De gehele dag niks gehoord dus de dag erna wederom gebeld, bleek dat er al een afspraak gemaakt was waar wij weer niks over wisten. Deze afspraak staat op 16 juli, een maand na plaatsing van mijn keuken kan ik deze dus nog steeds niet na behoren gebruiken.
Wederom slechte communicatie en slechte service.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

2 jaren geleden - Beste mevrouw Snoeij, Wat vervelend om te vernemen dat de montage van uw nieuwe keuken niet geheel naar wens is verlopen. Graag pakken wij dit intern op en komen hier graag persoonlijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht tessasnoeij

2 jaren geleden - Dan wacht ik uw reactie af

Reactie van de melder van de klacht tessasnoeij

2 jaren geleden - Nou mevrouw van Dam. Nogmaals nu hebben wij bij de glasplaat van de oven condens. Dit hoort vocht dicht te zijn maar is het niet, de waterdruppels lopen onder aan de oven door. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE. Ik verwacht morgen een reactie over nieuw apparatuur en mijn geld terug, asociaal bedrijf zijn jullie. VRESELIJK, ik heb foto's als bewijs. Morgen plaats ik alles op Facebook/twitter etc. als ik geen bericht van jullie krijg. Daarnaast neem ik een advocaat om dit in behandeling te nemen. Dit was voor mij de druppel

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 01 juli 2020 om 08:49 geantwoord

Beste mevrouw Snoeij,

Vanuit onze klantenservice hebben we gisteren contact met u opgenomen over uw bovenstaande klacht. Wij vinden het ook enorm spijtig dat u naast de vaatwasser, met de combi oven wederom problemen heeft. Voor de service aan uw vaatwasser hadden we de leverancier al verzocht om met u een bezoekafspraak te maken en we hebben hen nu doorgeven om bij dit bezoek ook uw klacht over de combi oven op te lossen. We gaan er vanuit dat Indesit het tijdens dit bezoek naar tevredenheid voor u op zal lossen.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door tessasnoeij