Klacht: Afkoopsom

op 29 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kreeg 2 April 2016 dat mijn contract op zijn eind liep, dus ik met mijn man gelijk actie ondernemen. Nou we zijn nu bij Ziggo, na fat we Vodafone en Ziggo hadden geïnformeerd over de stand van zaken. Ik moest gewoon mijn sim-kaartje van Vodafone in mijn toestel houden tot dat de service ophield, nou zo gezegd zo gedaan en nog netjes mijn laatste rekening betaald van €31, nog iets. En ook na gebeld zodat ik geen verrassingen achteraf zou krijgen, nee hoor mevrouw het is keurig en goed gedaan. Goed en nu ben ik al 1 halve week met Vodafone en Ziggo bezig, want ik heb dus toch nog een narekening gekregen van Vodafone. En zeggen dat het terecht is wat niet zo is, bellen met de 2 bedrijven nou het ligt dus bij Vodafone. En die schuiven het weer op mij. Al met al super boos. AUB. Wie kan mij helpen. Vriendelijke Groeten:Daisy Duijker

Kwijtschelding rekening

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daisy78