Klacht: afhandeling vraag via hulplijn.

op 12 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, vanaf 09.30 uur, tot moment van dit schrijven poging gedaan om gevolgen van onjuist bezorgd simkaart, ongedaan te laten maken. Ik heb 4 x opnieuw de hulplijn moeten bellen, heb een paar x moeten wachten vanwege onderzoek binnen organisatie, paar x ook verbinding verbroken. Het laatste contact duurde 43 minuten, daarin uiteindelijk wel tot een soort van oplossing gekomen.

Het gaat om het volgende: zelf had ik een 2 jarig abonnement gekozen ordernummer 314779381, kreeg echter thuisbezorgd ordernummer 314789671

Ik begreep uiteindelijk dat ik het contact zou hebben opgezegd! nee dus.

Gewenste Oplossing:

Ik wil reactie uwerzijds , aandacht voor het feit dat ik incl deze mail , 2 uur bezig heb moeten zijn, om een enigszins adequate reactie te krijgen, waarvan zeker 1.5 uur aan de telefoon met uw dienst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RoKo51