Klacht: Afhandeling verlenging abonnement Blackberry naar Iphone.

op 05 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht
Bij het verlengen van het abonnement van Blackberry naar iPhone 42,50. Is het een en ander mis gegaan met de facturen en de verzending van de iPhone en de creditering.
Op 22/6 is telefonisch het abonnement omgezet en de iPhone besteld. Kosten iPhone:84,-.
Kort daarna werd het Blackberry abonnement afgesloten terwijl de Iphone nog niet binnen was. Langdurig gebeld voor 045c p.m. om abonnement terug te zetten omdat er niet meer gebeld kon worden met de Blackberry.
Vervolgens komt er een rekening binnen van 109,-, terwijl 84,- was afgesproken. Gebeld opnieuw voor 0,45c pm om rekening te laten corrigeren.
Weer gebeld 0,45c pm omdat iPhone na week niet gearri-veerd was. Order was niet weg gegaan. Na 2 dagen iPhone ontvangen.
Op 28/6 SMS ontvangen met credit 25,- over restitutie ongemak.
Op 29/6 opnieuw rekening ontvangen van 109,-. Opnieuw
gebeld voor 0,45cpm. Hieruit bleek dat de SMS over het ongemak niet van de 84,- afging maar van de 109,-.
Maw sigaar uit eigen doos. Vodafone komt afspraak niet na door tot 2x toe foutieve rekening te sturen en verwarring te scheppen door een SMS te sturen over 25,- retistutie wat eigenlijk de oorspronkelijke afspraak was.
Conclusie veel onnodig gebel voor 0,45cpm en een sms die
verwarring schept. Mijn inziens was het ongemak 25,- die van de 84,- afging itt wat de klantenservice beweerd.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als het werkelijke ongemak; 2x foutieve rekening, tijdelijk niet meer aangesloten zijn, meerdere telefoontjes van 0,45cpm, iPhone order niet verzonden,en de verwarrende SMSvan 25,- teruggave wordt gecompenseerd.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste John4Oord, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door John4Oord