Klacht: AFHANDELING VAN KLACHTEN VERMELDING OPGELOST TERWIJLHET NIET OPGELOST IS.

op 28 juli 2016 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

VERMELDEN DAT DE KLACHT IS OPGELOST TERWIJL DAT NIET ZO IS.ZO DRIJF JE HET AANTAL OPGELOSTE ZAKEN NAAR 100%
van klachten indienen hoor ik graag hoe nu verder te handelen.

Gewenste Oplossing:

50% tegemoetkoming in de meerkosten van 1000,-- euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 28 juli 2016 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tillyvdl@hotmail.nl