Klacht: afhandeling van gestelde vraag over een scheerapparaat en het te woord staan door uw medewerker dhr R Braammeier

op 16 november 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

ik heb een scheerapparaat van Philips gekocht dat bij het scheren mijn huid openhaalt. ik heb een nieuw setje messen uitgeprobeerd en nat geschoren desondanks blijven de klachten na het scheren. ik heb bij de heer Braammeier aangegeven dat het product niet voldoet. hij geeft aan dat het een technisch volmaakt product is. hij kan het product niet retour nemen. zijn manier van te woord staan is niet consument gericht. hij weigert verdere medewerking en klachtafhandeling.

als het product retour wordt genomen en aanschafbedrag wordt geretourneerd. daarnaast graag de procedure van melding tot afhandeling bespreken. vindt het normaal dat deze procedure zo lang duurt. ook de manier waarop ik te woord ben gestaan met name de heer Braammeiers is ronduit onbeschoft.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Esther@123