Klacht: Afhandeling credit check

op 09 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

De afdeling assessment heeft mij medegedeeld dat ik geen abonnement kan afsluiten bij vodafone.

Nu wil ik wel weten wat de reden daarvan is. Telefonisch wordt ik tot 7 maal toe doorverbonden naar een afdeling die dat niet in beheer heeft. Ik wordt vervolgens geadviseerd om te mailen met emailadres creditassessment.nl@vodafone.com maar een antwoord blijft nog steeds uit!

Dit moet niet gekker worden om tot 7 maal doorverbonden te worden met de verkeerde afdeling en vervolgens afgeschept met een email adres wat niet eens een simpele vraag kan/wil beantwoorden!!

Als ik een geldige reden heb ontvangen van de reden van afwijzing. Of het invoeren van mijn nieuwe abonnement. Ik wil graag gebruik maken en anders ga ik overstappen naar de KPN. Daar krijg ik genoeg mailtjes van binnen met veel aanbiedingen!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Farah