Klacht: Afgesloten zonder achterstand

op 12 mei 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo zowel ik als mijn partner zijn onterecht geblokkeerd , hebben geen achterstanden , gister stond ineens in onze hollandse nieuwe dat we 10 euro aansluit kosten moesten betalen , heel vreemd , heb ik wel gedaan omdat ik niet afgesloten wil zijn , maar tot op heden zijn we nog afgesloten en onterecht , vorige week heb ik ook al contact gehad met Hollandse nieuwe over valse emails die we kregen ivm betalingen , ik wil dit nu opgelost hebben , heb 4 kinderen en moet wel bellen kunnen , en dit is geheel onterecht Mvg Dinie Wisman

Gewenste Oplossing:

Als ik en mijn partner weer aangesloten zijn
het te veel betaalde geld terug hebben , en ze met een goede compensatie komen , met de tijd dat we onterecht al afgesloten zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door BoosopHollandsenieuwe