Klacht: Afgesloten terwijl uitstel van betaling

Medel1992 op 29 juni 2020 over Budget Alles In 1 in de categorie Alles-in-1

Op 25/06 heb ik gebeld met budget alles in 1 om een uitstel van betaling te krijgen deze had ik gekregen volgens de persoon aan de telefoon tot de 01.07 op zondag 28/06 krijg ik een email met daarin een mededeling dat de diensten tijdelijk geblokkeerd zijn en ik 15 euro extra kosten erboven op krijg .
Hier zit je dan op een zondag mijn huis met bezoek en wat heb ik mij geschaamt
Ik vandaag29/06 gebeld en mij verteld werd dat collega niks gedaan heeft geen noties helemaal niks mijn kinderen nu zonder tv zitten
De persoon mij aan de telefoon gewoon nonchalant verteld dat ze het gesprek moeten na luisteren en daar kan een paar werkdagen overheen gaan
Sorry maar dit kan toch niet ?
Het gaat hier om klantnummer Klantnummer: 2000017950
M van Loo

Ik ben pas te vreden als ik word aangesloten de aanmaningkosten van 15 euro niet meer hoef te betalen
En ik een vergoeding krijg voor de schaamte die ik hier gezeten heb voor mijn gasten
En omdat mijn kinderen nu zonder tv zitten !

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Alles In 1 over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Alles In 1 in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Alles In 1 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Alles In 1

Heeft op 30 juni 2020 om 15:26 geantwoord

Beste mevrouw van Loo,

Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie.

Het feit dat uw televisie is geblokkeerd, is de gebruikelijke werkwijze wanneer een termijnbedrag niet tijdig is betaald. U heeft een kosteloze herinnering ontvangen op 10 juni, waarbij u 18 dagen kosteloos het openstaande bedrag kan voldoen. Het is niet mogelijk hierop verdere uitstel van betaling te ontvangen. Vanuit u begrijp ik dat dit wel door onze collega is toegezegd, waarvoor onze excuses. Deze toezegging is helaas niet correct, en vanwege een geautomatiseerd incasso systeem is het dus ook niet mogelijk voor u te verwerken.

Naar aanleiding van het gesprek, hebben wij uw televisie op dat zelfde moment weer geactiveerd. Ondanks dat het bedrag nog openstaat. De, helaas foutieve toegezegde uitstel van betaling, willen wij u alsnog aanbieden wat betreft de herinneringskosten. Indien u morgen, 1 juli, het openstaande bedrag voldoet, laten wij de herinneringskosten vervallen vanwege de gedane toezegging hierover. Mocht de betaling 1 juli niet door ons zijn ontvangen, zijn de herinneringskosten ondanks de gedane toezegging terecht, aangezien deze tot 1 juli was. Uw televisie zal overigens niet opnieuw worden geblokkeerd, mocht uw betaling kort na 1 juli binnenkomen.

Nogmaals onze excuses voor de ontstane verwarring.

Budget Alles in 1.

Alle klachten die gemeld zijn door Medel1992