Mijn Klacht:
Op 25/06 heb ik gebeld met budget alles in 1 om een uitstel van betaling te krijgen deze had ik gekregen volgens de persoon aan de telefoon tot de 01.07 op zondag 28/06 krijg ik een email met daarin een mededeling dat de diensten tijdelijk geblokkeerd zijn en ik 15 euro extra kosten erboven op krijg .
Hier zit je dan op een zondag mijn huis met bezoek en wat heb ik mij geschaamt
Ik vandaag29/06 gebeld en mij verteld werd dat collega niks gedaan heeft geen noties helemaal niks mijn kinderen nu zonder tv zitten
De persoon mij aan de telefoon gewoon nonchalant verteld dat ze het gesprek moeten na luisteren en daar kan een paar werkdagen overheen gaan
Sorry maar dit kan toch niet ?
Het gaat hier om klantnummer Klantnummer: 2000017950
M van Loo
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas te vreden als ik word aangesloten de aanmaningkosten van 15 euro niet meer hoef te betalen
En ik een vergoeding krijg voor de schaamte die ik hier gezeten heb voor mijn gasten
En omdat mijn kinderen nu zonder tv zitten !
