Klacht: Afgelopen nacht ook weer geen tv

op 12 mei 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Elke keer als ik s nachts even tv wil kijken, dan werkt die tv niet. Overdag wel. Jullie hebben zo´n slecht bereik.

Ik adviseer mensen om niet naar hen over te stappen. Hoge rekening, zie hieronder, terwijl ze met 23 euro pm adverteerden. Ik zit niet dag en nacht op internet en te bellen. Mobiel bellen doe via andere providers. Ik woon alleen, maar betaal de hoofdprijs.

Ik wil mijn geld terug. Jullie adverteerden met 23 euro voor de eerste 4 maanden en daarna kan die factuur hoger uitvallen. Jullie zijn misleidend, . Vinden jullie het normaal dat die eerste factuur bijna 80 euro is, terwijl de tv het ´s nachts nooit doet??? Jullie gaan dit eens in onderzoek nemen, waarom? Omdat heel veel mensen hier last van hebben. Je kunt mij morgen bellen rond 14.00 uur.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 13 mei 2020 om 08:15 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Maria321

4 maanden geleden - Nu wordt er weer geld afgeschreven rond de 20ste. Ik kan niet eens bij die facturen komen. Dat werkt ook niet. Jullie zijn zo geheimzinnigondoorzichtelijk en niet bereikbaar of verwacht je dat ik een half uur aan de telefoon blijf hangen? Stuur die factuur maar per post en anders laat ik de hele boel blokkeren c.q. storneren. Jullie zijn een teleurstellend bedrijf. Ik hoor van jullie geld terug te krijgen.Mensen alsjeblieft, ga niet met dit malafide bedrijf in zee. Dat voorkomt je een hoop narigheid. Ze boden zoals ik hierboven heb geschreven 4 maanden een abonnement aan voor 23 euro per maand. De TV doet het vaak niet. Ja, overdag. Die TV decoder werkt gewoon niet goed. Ik ben toch niet de enige. Bij Youfone wordt goedkoop duurkoop en geld teruggeven doen ze niet. Ze doen of de klacht op is gelost, maar dat is het niet. De eerste factuur was bijna 80 euro, dat is bij een 3 in 1 pakket en dan heb je geen tv s nachts en het tv-pakket is heel saai. Ik wil binnen no time van jullie af, maar kan niet zonder internet en telefoon zitten. Telefoon gebruik ik ook maar mondjesmaat.

Heeft op 15 mei 2020 om 04:09 geantwoord

Nu heb ik beeld op die tv, maar geen geluid. Ik wil echt een compensatie zien voor al die kosten. Ik ben namelijk niet doof en ondertiteling ... Het is sowieso al een heel gedoe om die tv via jullie aan te krijgen. Ik moet mijn Samsung afstandsbediening erbij pakken, aanzetten, dan na source, vervolgens dat kleine afstandsbedieninkje van jullie aanzetten en dan werkt of het beeld of geluid niet. Wat een troosteloos bedrijf zijn jullie. Laat die directeur mij even bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria321