Klacht: afgebroken hoekje rechterglas

op 15 juni 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag mijn bril aangeboden om het rechterbeen een beetje naar binnen
af te stellen,dit was op enkele minuten gefikst.
bij thuiskomst merk ik de beschadiging aan mijn rechterglas.
Ik heb dit zojuist telefonisch gemeld,Nu beweerd de zaakvoerster dat de beschadiging er al was.ik voel me zwaar bedrogen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze zaakvoerster liefst niet meer zien en hoop dat U mij een andere bvb in Mol toelaat om mij een oplossing te bieden.
optimale service is vervanging van rechterglas.
lapwerk is afslijpen van de hoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 05 juli 2017 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Snoeks,
Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht.

Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij via ons hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven.

Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening.

Alle klachten die gemeld zijn door snoeks leon