Klacht: afgbroken/verloren neusvlinjdertje

op 02 april 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens mijn vakantie ben ik mijn leen plastic vlindertje waarop de bril op de neus rust verloren. Ik neem altijd een reserve bril mee. Dus ik dacht geen probleem. Na de vakantie even bij secsavers langs gaan voor een nieuw vlindertje. Maar helaas. Deze vlindertjes bestonden niet meer. Er werd er een gemaakt die totaal anders was. Dus ik werd gedwongen door get feit dat ik een stukje plastic verloren was een nieuw bril te kopen

Gewenste Oplossing:

Als u een nieuw auto koopt en de bumper is na 3 jaar stuk en de dealer zegt dan moet u maar een nieuwe auto kopen. Wanneer bent u dan tevreden. Als ik een fatsoenlijk aanbod krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Het is on niet helemaal duidelijk of uw klacht inmiddels is opgelost door de winkel. Wij vernemen het graag via nl.service@specsavers.com als wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Arendien