Klacht: Af- & bijschrijvingen

op 21 juni 2016 over ING in de categorie Banken

Ongeveer 2 maanden geleden in een ING kantoor geweest. Na wat praten met een adviseur heeft zei gekeken naar mijn spaarrekening. Ze kwam tot de conclusie dat het beter zou zijn om mijn Bonusrenterekenring om te zetten naar een Oranjerekening.
Zo gezegd zo gedaan.
Toen ik kwam en inlogde in MIJNING kwam ik tot de conclusie dat ik al mijn af- & bijschrijvingen van mijn vorige spaarrekening (bonusrenterekening) niet meer kon inzien.

Na gebeld te hebben met de klantenservice werd mij verteld dat al die af- & bijschrijvingen mij opgestuurd zouden worden.

Ongeveer 2 maanden later heb ik nog steeds niks ontvangen.

Vandaag 21-06-16 weer gebeld met de klantenservice van de ING en daar werd mij verteld dat alleen de af- & bijschrijvingen van 2015 opgestuurd konden worden en dat als ik van nog eerder wil ontvangen ik ervoor moest BETALEN!!

Ik vind dit absoluut niet klantvriendelijk.

Ik heb er zelf niet voor gekozen dat als ik een andere spaarrekening zou krijgen ik mij vorige af- & bijschrijvingen niet meer kan inzien!

Ik mij vorige af- & bijschrijvingen van mijn oude spaarrekening weer kan inzien op MIJNING.nl of thuisgestuurd krijg zonder ervoor te hoeven betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 21 juni 2016 om 17:12 geantwoord

Beste Igor,

Ik kan me voorstellen dat je flink baalt dat je de historie van de Bonusrenterekening nu niet meer digitaal inzichtelijk hebt. Dit had voor de wijziging aangegeven moeten worden, zodat je de kans had nog zelf een digitale administratie aan te leggen. Ik zorg ervoor dat je de afschriften van 2015 tot de omzetting alsnog per post van ons ontvangt. Opnieuw digitaal inzicht geven gaat jammer genoeg niet meer. De afschriften ontvang je binnen 5 werkdagen!

Vriendelijke groet,

Julita
ING Webcare

Heeft op 27 juni 2016 om 16:22 geantwoord

Nee. Dit is dezelfde oplossing dat ik telefonisch te horen kreeg. Zoals hierboven te lezen is wilde ik niet alleen af- & bijschrijven van 2015 maar ook van eerder...

Bericht van ING

6 maanden geleden - Beste Igor, Van welke periode wil je de afschriften nog meer ontvangen? Wat mijn collega aangeeft is wel waar, het had van te voren aangegeven moeten worden wij kunnen namelijk ook niet alles per post toesturen. Groetjes, Sanne ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door igoring