Klacht: Sprintplan claim, nummer 028.37.12.112

C.H. Wijnberger op 15 maart 2013 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 maart 1999 ben ik een Sprintplan-overeenkomst aangegaan voor de periode van 5 jaar. Bij het aangaan van de overeenkomst werd mij gemeld dat Sprintplan een spaarvorm was (een spaarbeleg garantiefonds met een rente van 8%). Het maandbedrag was f 200,–; het belegde eindbedrag f 30.000,– met een garantiewaarde van f 27.000,–.
Na het verstrijken van die 5 jaar kreeg ik op 10 maart 2004 een schriftelijk bevestiging dat mijn Sprintplan met nummer 028.37.12.112 op 29-2-2004 was beeindigd. Het resultaat was gezien de negatieve ontwikkelingen op de beurs negatief. Ofwel mijn 3000 participaties met een dagwaarde van euro 4.54, ter waarde van euro 13.613,41, was in rook opgegaan.
Met deze mededeling van Aegon ben ik het nimmer eens geweest.
Ik wacht nu ook al jaren op een resultaat van de Sprintplan-claimprocedure tegen Aegon. Maar tot een heden is er nog steeds geen uitspraak.
Derhalve richt ik mij nu rechtstreeks tot Aegon. Ik heb namelijk deze 13.613,41 nodig als aanvulling op mijn AOW.

Gewenste Oplossing:

Ik kan akkoord gaan met een vergoeding van 80%.

Bericht van

10 jaren geleden - Beste meneer Wijnberger, ik heb uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling. U krijgt zo spoedig mogelijk bericht. Met vriendelijke groet, Arvid Helder AEGON Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 02 april 2013 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Wijnberger,

Op 27 maart is er een brief naar u gestuurd met daarin een reactie op uw klacht. Ik sluit hiermee de klacht dan ook af.

Als u nog vragen heeft mag u ze altijd stellen aan ons. U kunt uw vraag sturen naar [email protected]

Vriendelijke groet,
Elisa
AEGON Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door