Klacht: Schade afwikkeling

op 11 december 2019 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Mijn schade bij Aegon 8105458 is al sinds 21 oktober in behandeling. Ben slachtoffer maar krijg het gevoel dat ik een misdadiger ben. Vindt het kwalijk dat de schadebehandelaar mijn zaak niet serieus neemt. De toezeggingen zijn meerdere malen gemaakt dat het binnen 10 werkdagen zou afgehandeld worden.

Gewenste Oplossing:

Rechtlijnige communicatie en geen ontmoedingsbeleid. Ben tevreden als deze week reactie komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aegon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aegon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gate13