Klacht: Vraag over incasso

DHSC op 10 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Adyen. Dit is niet zo zeer een klacht maar meer een vraag. Ik heb vaker een incasso gehad van Adyen en deze klopte altijd ook gewoon. Nu heb ik echter 13 November een incasso van 28,50 op mijn bankrekening met als beschrijving: 1414790688687305 0030001817553061 1842808-059741493176 Studio apar 001855 Booking B2C_EUR. Kenmerk: 13-11-2016.
Ik kan niet terughalen waar dit vandaan komt en vroeg me af of jullie konden helpen om te zien of deze incasso correct is ?

Gewenste Oplossing:

Als ik erachter kom waar deze incasso vandaan komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 11 januari 2017 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Custers.

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, wij kunnen zelf geen betalingen wijzigen of terugboeken.
Voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.
Ik zal u zo een email sturen met meer informatie over deze transactie.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door