Klacht: Onterecht incasso

sanderalbers op 21 juni 2015 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg plots 2 berichten waarin vermeld staat dat er de 24e, 9.50 en 8.50 wordt afgeschreven, terwijl ik niks met ADYEN te maken heb gehad ooit?

Gewenste Oplossing:

Als dit niet weer gebeurt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 22 juni 2015 om 06:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Sander Albers,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan:

https://www.vakantieveilingen.nl/

met vriendelijke groet,

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door