Klacht: ongepaste betaling

irfan19 op 21 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

vandaag 21-11-16 heeft adyen €10,- van mijn rekening gehaald terwijl ik er nog nooit van heb gehoord en zeker weet dat ik er nooit wat voor heb besteld, dus als dit geld weer teruggestort zou worden zou dat erg fijn zijn, want dit kan echt niet.

als mijn geld terug is gestort ben ik tevreden en wanneer er niet perodiek geld van mijn rekning af wordt gehaald.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 22 november 2016 om 10:29 geantwoord

Hoi Irfan

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers.
Wij hebben de transactie die u noemt weten te achterhalen. Deze is gedaan door Spotify.
Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen kunt u contact opnemen met het bedrijf bij wie u de bestelling geplaatst heeft, in dit geval Spotify.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door