Klacht: Ik kan me tickets nergens vinden

mokhtar010 op 16 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu wel mijn betaling en enz. Maar ik heb geen tickets. Hoe moet ik dan gaan inchecken op het vliegveld.

Gewenste Oplossing:

als ik mijn tickets krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 17 januari 2017 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Kassmmi,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Zoals reeds gezegd in ons vorige bericht, is Adyen een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, de levering van producten en de status van uw bestelling moet u altijd contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Adyen heeft daar geen nadere informatie over.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Met vriendelijke groet,
--
Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door