Klacht: advertenties worden niet terug geplaatst na deblokkering account

op 28 september 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Deze week heeft Marktplaats mijn account geblokkeerd. Ik had nl. een overhemd van G-Star erop te koop staan voor 15 euro. Ik kreeg een mail dat ze deze advertentie verwijderd hadden, de precieze reden stond er niet bij. Ik heb de advertentie weer opnieuw op Marktplaats gezet omdat er volgens mij niets onterecht aan deze advertentie was. Hierna hebben ze de advertentie weer verwijderd en ook meteen mijn hele account geblokkeerd. Hier heb ik veel 2e-hands-kleding opstaan. Ik heb met hun gemaild, waarna ze mijn account weer geactiveerd hebben. Maar de advertenties die ik er allemaal op had staan, stonden er niet meer in. Dus ik ben weer gaan mailen en bellen. Een dame van de receptie beweerde dat ze het heel vervelend voor me vond, maar dat Marktplaats echt niet de advertenties kon terug plaatsen. Nu weet ik van een andere keer toen mijn account onterecht geblokkeerd werd, dat ze dit wel kunnen en toen ook gedaan hebben. Ik heb gevraagd of ik haar leidinggevende over mijn geval kon spreken. Dat ging ook niet.

Ik had heel veel advertenties op Marktplaats staan, dus ik ben helemaal wanhopig en ongerust. Ik ben al 12 jaar actief op Marktplaats en heb hele tevreden “klanten”.

Ik zou weet tevreden zijn als al mijn advertenties weer terug geplaatst worden en ook mijn abonnement op Marktplaats-Extra.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marktplaatsgebruiker