Klacht: advertentie wordt ten onrechte verwijderd,alweer!!!!

op 17 juli 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Alweer is het zover,marktplaats heeft er weer een hobby van gemaakt om onze advertentie te verwijderen zonder enige geldige rede.
Vorige maand lagen we in de klinch dat volgens hun de witbuikegel illegaal was,wat niet uiteraard valse informatie was.En wat het nu weer is mag joost weten.Inmiddels is op tijd van 5 dagen ook 5x mijn advertentie verwijderd.Met 4 mensen hebben we erna gekeken en het is een zelfde advertentie als dat andere aanbieders met hetzelfde product beschrijven.Onbegrijpelijk dus.Ik begin haast te denken dat er een of andere clown daar zit die ons niet mag en aan het klieren is.Ik ben door dat gedoe twee klanten verloren die het product niet meer willen afnemen omdat de advertentie steeds verdwijnt het het argwaan wekt.Marktplaats bedankt!!!!Hoe lossen jullie dat op,inkomsten verderf.Daarbij reageren ze op geen enkel bericht wat we sturen met de vraag om meer uitleg,te weten dat we steeds een kopie hebben gemaakt van de verstuurde berichten in totaal 3.En als je belt krijg je een antwoordapparaat eraan dat je verwijst naar de site en de verbinding wordt verbroken.

Tja wanneer kan je tevreden zijn met mislopen van twee klanten.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

Reactie van de melder van de klacht bestwitches

3 dagen geleden - Inmiddels heeft zich Marktplaats gemeld en het bleek inderdaad dat mijn advertentie steeds ten onrechte werd verwijderd.Ze hebben een melding gedaan bij mijn account dat dit niet meer zal gebeuren.Ik ben benieuwd,blijf sceptisch want in 3 maanden ben ik al bijna 20 keer in ergernis geraakt door dit verhaal.De toekomst zal het uitwijzen.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bestwitches