Klacht: Administratie en communicatie klantenservice

op 27 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iddink stuurt mij een nota die niet voor mij is maar voor de school. Klantenservice gaf aan dat ik moet betalen en geld aan school terug moet vragen. Dat heb ik geweigerd. Boeken zijn te laat, komen in meerdere naleveringen.
Krijg een factuur zonder brief erbij. Voor 75 euro aan borg. Ik snap dit niet en ik begrijp van klantenservice dat ik de factuur mag weigeren. Via de site, door in te loggen. Ik betaal niet. Inloggen lukt nooit en als ze daar een link voor mailen dan lukt het ook niet. Ik bel dus altijd maar, ook bij gebrek aan een e-mailadres.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik kan e-mailen en facturen krijg die kloppen en waar een begeleidende brief bij zit. Ik verwacht overigens helemaal geen factuur want de boeken zijn gratis voor de leerling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miekebb