Klacht: Activiteiten

op 05 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste,

Wij zitten momenteel te centerparks De Kempervenne.. Ons verblijf loopt van woensdag tot zondag.. Wij zijn naar hier gekomen deels voor de prachtige activiteiten die dit park in aanbieding heeft.
Gisteren gingen we dan ook meteen naar de infodesk om zoveel mogelijk activiteiten te reserveren, hun antwoord was simpel weg sorry maar dit weekend worden er geen activiteiten gedaan enkel het touwenparcour.. Ik vindt dit niet kunnen, aangezien we met 6 personen een cottage delen en in het totaal over de 1000 euro kwijt zijn waaronder we alleen kunnen zwemmen. Dit is echt slechte reclame, wij gaan tot nu toe elk jaar naar centerparcs maar na zo een ervaring kan dit wel twijfel teweeg brengen. Ik hoop dat jullie dit snappen.
Graag hadden wij een financiele tegemoetkoming gehad aangezien we hier enkel met de fiets kunnen rijden en zwemmen en dit is het dan ook.

Alvast bedankt voor de moeite

Met vriendelijke groeten
Laurens de poorter
Gereseveerd onder de naam De Clercq Tim..

Wij wensen een financiele oplossing of tegemoetkoming

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 mei 2016 om 09:06 geantwoord

Heeft op 09 mei 2016 om 11:30 geantwoord

Beste,

Met deze oplossing zijn wij niks. Er was maar 1 activiteit boekbaar, kunnen wij niet aan doen dat er miscommunicatie was wij zijn er de dupe van.. Wij betalen over de 1000 euro elk jaar voor naar centerparks te gaan.. Wij wensen een oplossing financieel of we gaan verder moeten gaan..

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens dp