Klacht: activiteiten niet bruikbaar en aanwezig .

op 03 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Badmintonveld niet aanwezig [wel als faciliteit/activiteit bij boeking en als mogelijkheid voor gebruik vouchers aangegeven ]
Onvoldoende licht boven indoor tennisbaan ,daardoor niet kunnen reageren op snelle ballen [Hun reactie ;Sorry we weten er van ]
Bowling baan nr 8 op donderdagavond 28/7 van 21.00 tot 22.00 uur zette na 1 maal gooien niet altijd het goede aantal kegels terug .
Gedurende ons verblijf 25/7 t/m 29/7 zaten er in de houder bij ons huisje geen enkele keer zakjes voor de ontlasting van onze hond .
De eerste 3 onderwerpen wel aangekaart,laatste niet .

Gewenste Oplossing:

Gedeelte van het door ons betaalde bedrag terug .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 augustus 2016 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:41 geantwoord

Hr/Mvr ,
1 maal kan 4 maal kan niet, andere jaren nooit iets mis .[structureel ]
Ik ga [ via een andere gast richting consumenten org /media ]
Faciliteiten die belooft zijn en niet aanwezig zijn noem ik oplichting .
Een gebrek aan licht ,waardoor tennis in de hal waardeloos was .[bekent bij personeel ]riekt ook naar oplichting .
Geen plastic zakjes in de houder zal ook wel zijn om geld te besparen .
Dat de bowling niet o.k. was kan pas ontstaan zijn.[of ook een besparing ?]

Alle klachten die gemeld zijn door a.elders