Klacht: Activeren jouw extra aanbieding

op 13 maart 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Er is een aanbieding en dan moet je ook nog eens gaan activeren binnen bepaalde uren. Welke winkel zien jullie dat meer doen? Geen Etos, geen blokker, geen Xenos, geen trekpleister. Nadat je geactiveerd hebt is het ook beperkt dagen geldig. Hou het gewoon op actie zonder dat je daar nog iets voor hoeft te doen. Ik zie mijn oude moeder niet op haar mail zodat ze kan activeren. Jullie houden daar geen rekening bij. Genoeg oma’s die niet met internet kan werken. Punten sparen is leuk zoals vele winkels dat doen. Kruidvat hopelijk doen jullie hier wat aan ipv jouw dagdeal te vernieuwen.

Dat de aanbieding voor iedereen geldt en niet persoonlijk is. Dat je moet activeren voor een aanbieding is nutteloos.
Trekpleister heeft hetzelfde in de aanbieding maar daar hoef je niets voor te activeren.
Zo kunnen de oudjes onder ons ook nog wat meepakken van de deals.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angiesomai