Klacht: ACTIVEREN HERSTELCODE

[email protected] op 09 maart 2018 over DigiD in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK HEB VAN U EEN BRIEF ONTVANGEN MET HERSTELCODE, NA INLOGGEN OP WWW.DIGID.NL ZOU IK KUNNEN KIEZEN “CODE ONTVANGEN”HELAAS BESTAAT DIE KEUZE NIET OP UW SITE. DAN VERVOLGENS KLIKKEN P HERSTELCODE INVOEREN. HELAAS WERKT DIT NIET . HEB DIVERSE KEREN GEPROBEERD MAAR KOM GEEN STEEK VERDER.IK WIL WEL GRAAG OP TIJD MIJN BELASTINGAANGIFTE DOEN.GRAAG ONTVANG IK VAN U EEN OPLOSSING DAAR MIJN WACHTWOORD NIET MEER WERKT.

Gewenste Oplossing:

HOE KRIJG IK MIJN NIEUWE WACHTWOORD EN DIT TEVENS GEACTIVEERD?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door