Klacht: Actiecode werkt niet bij Dirk in winkelcentrum Crabbehof

op 24 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Kan actiecode niet invoeren.

Als dat probleem opgelost is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 25 juni 2016 om 16:04 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat het invoeren van de actiecode bij u niet werkt.
Bij ons zijn er momenteel geen storingen bekend en alles werkt hier naar behoren.
Werkt het invoeren van de code bij u nog steeds niet?
Zo nee, dan vernemen wij graag de volgende twee dingen:
- probeert u dit via de PC, de tablet of de smartphone in te voeren?
- welke webbrowser gebruikt u (chrome, opera, firefox, internet explorer, etc)?

Heeft op 25 juni 2016 om 19:17 geantwoord

Via de PC en explorer.

Bericht van Dirk van den Broek

6 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Onze afdeling webbeheer gaat onderzoeken waarom het u niet lukt. Graag wil ik voor u uw code(s) invullen. Om dit te doen is het handig als ik u telefonisch spreek. Helaas was u op dit moment telefonisch niet bereikbaar. Zou u ons kunnen bellen op 088-3134444 (wij zijn elke dag tot 20:00 uur bereikbaar, behalve op zondag)?

Bericht van Dirk van den Broek

6 maanden geleden - Inmiddels heb ik u telefonisch gesproken en hebben wij samen de code ingevuld. Hierdoor doet u mee aan de wedstrijd en maakt u kans op 1 minuut gratis winkelen. De winnaar wordt uiterlijk op 6 juli bekend gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door de Dooij