Klacht: Opzeggen bijna onmogelijk.

op 03 mei 2019 over ACN Europe b.v. in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je je abonnement op wilt zegge, wordt je op alle ogelijke manieren belazerd en aan het lijntje gehouden. Ze hebben geen email adres, alleen eenpost adres. Ze reageren doodleuk niet op broeven en na telefonisch onderhpud, zeggen ze doodleuk niets ont vangen te hebben. Als je dan aangetekend nogmaals verstuurd, dan krijg je allemaal ket te achterhalen flauwe argimenten, waar echter wel uit blijkt, dat ze de niet ontvangen brief zeker wel hebben. Iedere keer krijg je van een andere medewerkerr een antwoord. Kat en muis spel, tot de opzegtermijn voorbij is, en je weer een jaar aan ze vast zit.

Gewenste Oplossing:

Als ik van hen een aangetekende brief krijg met bevestiging van de volledige opzegging

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ACN Europe b.v.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ACN Europe b.v. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilonapiris