Klacht: Na 9dg van kastje na muur gestuurd worden nog geen diensten na bliksem inslag

op 15 juni 2015 over ACN Europe b.v. in de categorie Internetproviders

Ik zit al 9dg zonder internet tv en telefoon, wordt via klantenservice v kastje na de muur gestuurd dat ze me terug bellen dit gebeurd niet!! Kwam eindelijk vrijdag dus wachte al een week voor ik dat eindelijk voor elkaar kreeg en kwam die monteur met mededeling hij niets voor mij kon doen omdat dat niet mag van acn ivm dat ik einde kontract overstap, ik verlies op deze manier elke dag geld en m’n kleine meissie geen tv etc, wil graag t zsm opgelost wordt en niet dat ik weer zit te wachten op dat ik terug wordt gebeld,,,? anders onderneem ik andere stappen! Want dit is geen service ben gehandicapt afhankelijk en alleenstaande moeder met thuiswerk op t internet ! Sluit me gewoon aan maak t printplaat kastje en geef duidelijkheid en schuif niet alles af op KPN want bij de buurman is t allang gefixt

Als ik weer m'n internet,tv en telefoon heb, duidelijkheid over t contract dus alle voorwaarden, op papier

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ACN Europe b.v.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ACN Europe b.v. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door matheetje