Klacht: Fraude

op 27 november 2015 over ACN Europe b.v. in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een paar maanden achter elkaar blijkt ACN de maandelijkse bedragen niet af te kunnen schrijven. Afgelopen maand hebben we gezorgd dat er in ieder geval genoeg geld op de rekening stond, maar er werd niks afgeschreven. Toen haalden we het geld er één moment vanaf en wat bleek: ACN sloot weer ons internet af en gaf ons voor de vierde keer een factuur met verhoogde kosten. Dit is misselijk, onwetmatig en fraude. Het is dat ik vandaag niet in staat was om het hoofdkantoor te bezoeken of te bellen want ze gaan er verbaal flink van langskrijgen.

Gewenste Oplossing:

Internet wordt opgeheven zonder extra kosten gezien wij die al gemaakt hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ACN Europe b.v.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ACN Europe b.v. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffreyzwart