Klacht: achteruitgang filiaal amersfoort eemplein

op 12 augustus 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas moet ik u melden dat het winkelen in uw filiaal amersfoort eemplein geen genoegen meer is.
1).Artikelen vaak niet meer in vakken
2). bij navraag is het niet meer op voorraad
3). Veel te jong personeel die van niets weet
4).Dit alles is al weken zo.
5).bij navraag bij manager wordt er hard aan gewerkt daar er meer klachten zijn, tot op heden nog weinig merkbaar van verbetering.
wij overwegen naar concurrent te stappen.
Hopelijk kan er door het management ingegrepen worden.

M.Vr.Gr

J.C.de Weger
Amsterdamseweg 12 B
3812 RS Amersfoort

Gewenste Oplossing:

Wanneer alles weer op orde is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jc..de Weger