Klacht: Achterstallig onderhoud van het park en zeer onvriendelijk personeel

op 26 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zitten op dit moment in een 6 persoons cottage in les bois – france
Bij aankomst zagen wij al dat het een zeer slecht onderhouden park is.
Nu het huisje in dan zien we gelijk dat er 1 bed een poot miste maar dat is dan wel gelijk opgelost.
maar we hebben meer klachten gemeld zoals slechte schoonmaak van het huisje en diverse verlichting kapot hier is dan jammer genoeg niks aan gedaan.
Na het uitpakken van onze spullen gaan we even zwemmen.
Kleedhokjes kapot en vies,Camara’s boven de kleedhokjes.
Dan het zwembad op zich: overal bladder de verf er af.
Bubbelbad echt te smerig om in te gaan.
Diverse glijbanen gesloten en van de horeca kan je geen gebruik maken omdat deze gewoon dicht is.(alles is leeggehaald dus zal de komende week zeker niet open gaan)
Het park in het algemeen is
Vandaag 26-09-2017 naar de supermarkt op het verblijf gaat mijn zoon stokbroden kopen en betaald met pin, dit gaat volgens hun niet goed dus hij moet nog een keer betalen per pin.
Na controle via de app van de bank en gebeld hebben met de bank is dit wel degelijk 2x betaald.
Ik ben later zelf naar de winkel gegaan om dit te ophelderen spreekt er niemand verstaanbaar engels.
wel begrepen we eruit dat wij de winkel wilde oplichten met een kaarttruc.

Dus om een lang verhaal kort te maken dit is echt de slechtste plek die wij ooit bij centerparcs hebben gevonden.
Park is denk ik voor 70% leeg of te wel niks aan zo.

Na 2 jaar weer een keer op vakantie is dit echt een tegenvaller.

Het liefst gaan we naar huis omdat hier niet echt veel is voor onze 9 jarige dochter.
en onze zoon van 17 heeft hier ook niks.
We zouden graag naar iets beters gaan al moet ik naar een ander park.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 september 2017 om 09:50 geantwoord