Klacht: Achterlijke manier van verkopen TV (Mediamarkt Amersfoort)

op 20 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

19 mei 2016 ben ik met een vriend samen wezen kijken naar een UHD tv! We kwamen aan en we vroegen een van de verkopers naar een specifiek model die mijn kameraat had gezien op internet.. De tv stond niet op showmodel en er werd zonder te vragen al gelijk een model van achter gepakt! De verkoper dacht schijnbaar dat wij al helemaal verkocht waren door zijn goeie verkoop technieken, en dat was tot daar aan toe! De verkoper vertelde er zelf ook nog even bij dat UHD nog niet word uitgezonden door televisie zenders. Dit was voor mij een bekend verhaal! Ik heb zelf namelijk ook gewerkt op de televisie afdeling, alleen dan in Ede. Nou hoort een verkoper in mijn optiek een tegen argument te geven op een probleem dat ik zou hebben met een televisie.. In dit geval was het verhaal omgedraaid! De verkoper vertelde mij dat ik maar beter nog 3 jaar kon wachten met het kopen van een nieuwe UHD tv, omdat het op dit moment een beetje onzin was om een nieuwe UHD te nemen. Hij zij dat ik mijn geld beter apart kon zetten op mijn rekening en dit beter kon besteden op mijn vakantie! Ik heb nooit zoiets meegemaakt. Voor mij geen tv bij mediamarkt Amersfoort

Nvt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerben1994