Klacht: Achteraf geinformeerd worden over onderhoudswerkzaamheden zwembad

op 13 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Weekendje weg geboekt bij centerparcs het Meerdal. Krijg ik een paar dagen later een mail over onderhouds werkzaamheden in het zwembad. De grote glijbaan is het weekend dat wij gaan het gehele verblijf gesloten.
Nu ga ik met 3 kinderen waarvan er 2 al zelfstandig kunnen zwemmen en dus normaal veel gebruik maken van deze glijbaan. Dit vind ik jammer en ik ben dan ook van mening dat er voor de boeking aangegeven moet worden dat er onderhouds werkzaamheden zijn in het zwembad. Zo kan je op dat momemt zelf de keus maken of je daar mee accoord gaat of toch maar voor wat anders kijkt. Nu staat erbij deze mail een telefoonnummer dat je kan bellen indien je het niet eens bent met de compensatie die centerparcs hiervoor bied. Dit heb ik dus gedaan. De 1ste medewerkster stond mij netjes te woord. Maar de 2de medewerkster was erg klant onvriendelijk. Zij vond het allemaal niet zo een probleem en er waren mensen die volgens haar veel meer last hadden van de onderhouds werkzaamheden als dat wij zouden hebben. De algemene voorwaarden etc etc werden uit de kast getrokken en de eind conclusie was dan ook dat we het er maar mee moesten doen. Ook vond deze medewerkster de compensatie die geboden werd naar haar inziens redelijk. De verbinding werd dan ook tot 2x verbroken. Hierna heeft centerparcs zelf nog 1x terug gebeld, maar ik was er al helemaal klaar mee.
Nou ben ik regelmatig te gast bij center parcs , maar dit vind ik echt te onbeschoft. Het liefst had ik het hele weekend afgeblazen. Maar goed ik heb geen annulerings verzekering afgesloten en er zouden heus wel voorschriften hierover staan in algemene voorwaardes.
Puntje bij paaltje bedankt voor niks en in de toekomst weet ik niet of wij nog zo geregelmatig te gast zullen zijn op 1 van jullie parken

Een passende oplossing en netter geholpen worden

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 14 juni 2017 om 09:41 geantwoord