Klacht: trage reparatie en zero begrip

op 22 november 2019 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Mijn Acer heb ik op 18 oktober opgestuurd.
Op 23 oktober ontvang ik een mail met daarin foto’s van een beschadiging aan mijn laptop (die beschadiging herken ik totaal niet) en een betalingsverzoek om de laptop te repareren.
Ik heb enkele dagen later betaald en daarna niets meer gehoord.
Op 19 november heb ik contact opgenomen en vandaag is de status dat mijn laptop klaar is voor retourzending – joepie!
Toch dien ik een klacht in vanwege de traagheid van de reparatie en de gebrekkige communicatie daarover: Acer geeft aan dat 90% van de reparaties binnen 10 werkdagen plaatsvindt. Als mijn reparatie tot die 10% behoort, dan verwacht ik daar proactief over geïnformeerd te worden.

Ik zie graag een verzachting van het ongemak dat ik heb ervaren door een maand mijn laptop te moeten missen. Die verzachting zit 'm in restitutie van het reparatiebedrag: € 120,02

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

3 maanden geleden - Geachte Njudith,Wij hebben uw klacht ontvangen. onze excuses voor de vertraagde reactie. Het is uiteraard zeer vervelend dat u onder die 10% van die reparaties viel. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de zaak even te bespreken en alle info te verzamlen zodat wij voor u kunnen kijken of wij iets kunnen betekenen.Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

2 maanden geleden - Geachte Njudith,Een van onze werknemers heeft enige tijd geleden contact met u gezocht via Email. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. In geval wij geen reactie ontvangen zullen wij de klacht sluiten en kunt u reageren wanneer gewenst op de aan u verzonden email.Bij voorbaat dank voor uw reactie,Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Njudith