Klacht: Problemen met opladen

Nicoletg op 26 mei 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opladen ging al een hele tijd moeizaam en sinds gister laad de telefoon helemaal niet meer op. Heb 3 verschillende opladers en geen van de drie maken contact met de telefoon.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn telefoon weer normaal kan opladen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

7 jaren geleden - Geachte Nicoletg, Wij hebben uw klacht ontvangen. Het is uiteraard zeer vervelend dat uw toestel niet goed functioneert. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

Bericht van Acer

7 jaren geleden - Geachte Nicoletg, We hebben meerdere malen geprobeerd telefonisch met u in contact te komen, helaas zonder succes. Onze collega heeft u naar aanleiding hiervan een Email gestuurd met verzoek tot meer informatie. Bij voorbaat dank voor uw reactie, Met vriendelijke groet, Acer Service team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 12 juni 2017 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Nicoletg,

Een van onze medewerkers heeft recent contact met u proberen op te nemen betreffende bovenstaande klacht, Helaas hebben wij tot op heden nog geen contact met u kunnen krijgen, Wij zullen de klacht sluiten en u op de hoogte houden middels het Email system.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door