Mijn Klacht:
7,5 maand geleden, binnen mijn garantie, mijn monitor opgestuurd voor reparatie. Zou volgens de medewerkers die ik gesproken had 1, misschien 2 weken duren. Echter werd dit maar langer en langer. Het kapotte Lcd-paneel zou niet te bestellen zijn. Als het binnen 4 weken niet geregeld zou worden, gingen ze kijken voor een andere optie zoals vervanging voor een andere monitor (sinds de problemen met de monitor niet door nalatigheid of überhaubt door mij zijn veroorzaakt) of het geld terug. Na nu 7,5 maand best vaak gebeld te hebben (en te horen hebben gekregen dat ze nog steeds wachten op het onderdeel) kreeg ik zonder aankondiging gister de monitor thuisbezorgd, met een document erbij waar op staat dat het probleem helemaal verholpen is. Echter is excact hetzelfde probleem nog steeds aanwezig, en hebben ze hem dus gewoon niet gerepareerd. Ik koop nooit meer iets bij Acer.
Gewenste Oplossing:
Geld terug of probleem écht opgelost zonder weer 7,5 maand te wachten.
