Klacht: accu elektrischefiets

op 22 december 2017 over Cranenbroek in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben een elektrischefiets gekocht 08 mei 2017 en de accu is stuk na 5 maanden wij zijn terug geweest op 02 11 2017 en de fiets daar gelaten na veel tefoneren werd de telefoon niet opgenomen toen kregen dat de accu nat was van binnen en geen garantie werd gegeven toen hebben wij de fiets opgehaald ben op 22 december terug geweest om een accu maar die hadden ze niet die kunnen nog binnen komen wanneer weten wij niet .
is dat garantie binnen half jaar stuk . dat is toch geen deugdelijk .

Gewenste Oplossing:

als de garantie op de accu vergoed word als er een andere accu die er ook op kan willen wij wel wat tegemoet komen maar zo in de kou laten staan dat is geen service . of hebben jullie liever dat wij naar de verschillen commissie gaan .
M V G T Burggraaf vlietstraat 6 2965BE nieuwpoort
wij horen graag wat ons imail adres is Burggraaf48@kpnmail.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cranenbroek

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonio20