Klacht: accu elektrische fiets

op 18 september 2018 over Batavus in de categorie Fietsmerken

4 jaar geleden elektrische fiets gekocht. Weet dat je na 4 jaar accu moet vervangen. Dus toen deze kapot was in augustus naar fietshandelaar voor nieuwe. Maar nu blijkt dat dit soort waarschijnlijk niet meer geleverd wordt.
Dit werd ook door fabrikant Batavus bevestigd.er kan ook geen andere accu op.dus maar nieuwe fiets gekocht. Heb geen ander vervoer. Kunt ook niet op elektrische fiets gewoon fietsen en verkopen lukt ook niet, want niemand koopt elektrische fiets die geen accu heeft. En binnen 4 jaar twee merk elektrische fietsen kopen is geen pretje voor je portemonnee. Omdat de fiets verder prima in orde is. Van schadevergoeding wil de fabrikant ook niets weten. Want daar krijg ik ook geen reactie op
Want er wordt wel altijd gezegd dat je na ,4 jaar ongeveer accu moet vervangen, maar niet een nieuwe fiets kopen.

Misschien elektrische terugbrengen naar fietsenzaak en dan schadevergoeding krijgen. Of fiets voorzien van accu die er wel op past. Want ben bang dat ik over paar jaar weer met zelfde probleem kom te zitten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c00lskes