Klacht: Account zonder reden geblokkeerd

op 12 september 2018 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik heb op woensdagochtend met een verkoper onderhandeld over een product. Na enige tijd bleek dat het account gehackt was waardoor ik met een persoon met verkeerde bedoelingen te maken had. Dit heb ik gemeld aan marktplaats, maar die hebben mijn account geblokkeerd. Dat was niet te bedoeling, daarom stuurde ik direct een mail. Ze hebben mijn account weer gedeblokkeerd en gezegd dat ze me verkeerd hebben begrepen( daarom blokkeerde ze het omdat ze dachten dat er een persoon met verkeerde bedoelingen op mijn account actief was), maar ik kreeg mijn account terug zonder de geplaatste advertenties. Daarom heb ik een paar advertenties weer opnieuw geplaatst. Na twee uur was plots mijn account voor de tweede keer geblokkeerd zonder reden. Ik heb MP een mail gestuurd, maar ik krijg nog geen reactie.

Ik kan nu ook niet bevestigen dat ik een pakket heb ontvangen van een verkoper, maar die wel zijn geld hebben (begrijpelijk). Ook de andere (ver)kopers kan ik op dit moment niet meer benaderen

Ik ben tevreden als mijn account weer gedeblokkeerd wordt met daarbij alle advertenties die ik daar op had staan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joost99