Klacht: Account uitgeschakeld!

op 26 december 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Facebook heeft meerdere accounts van mij uitgeschakeld zonder enige reden! Dit zonder welke vorm van bericht dan ook. Ook kan ik nergens bezwaar tegen indienen waar dan ook! Telkens vragen ze om een foto van mij om mijn identiteit te bevestigen… Desondanks zijn mijn accounts nog steeds geblokkeerd en heb ik nog niets mogen horen van Facebook!

1. Zo snel mogelijke inschakeling van mijn facebook-account(s) met de bij mij bekende settings
2. Weten waarom mijn accounts zo maar uitgeschakeld werden (wie heeft er geklaagd en met welke reden? Bijvoorbeeld!)
3. Uitleg over hoe het kan dat mijn account zomaar geblokkeerd wordt zonder reden!
4. Uitleg waarom er nergens bezwaar tegen gemaakt kan worden.
5. Begrijpt men bij Facebook hun eigen beleid wel?
6. Waarom er mensen zijn met 12 accounts en ik dan de pineut ben met maar 1 account
7. Waarom men niet soft erotisch getinte afbeeldingen mag plaatsen in een groep waar duidelijk vermeld staat dat het ook een 18+ groep is en waar het ook streng gecontroleerd word op leeftijd bij toelating in de groep
8. Sekueel getint mag niet op Facebook maar geweld etc wel... ik weet wel wat ik mijn kinderen liever laat bekijken!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Najra