Klacht: account onterecht permanent verwijderd

op 31 mei 2020 over Facebook in de categorie Social Media

Sinds gisteren is mijn account gehackt toen ik een vreemd ogend vriendschapsverzoek wou verwijderen. Onmiddellijk werd mijn account geblokkeerd. Er werd me via verschillende stappen gevraagd om via verificatiecodes te bevestigen dat ik het was. Daar dit niet hielp, eveneens om mijn ID door te sturen. Ook dit was geen mogelijkheid meer daar Facebook ondertussen had gemeld dat er niets meer kan herzien worden en mijn account permanent is verwijderd. De nieuwe profielfoto dat geplaatst werd op mijn account was de vlag van ISIS en dat is ook onmiddellijk de reden geweest waarom ik geen toegang meer krijg. Mijn bedrijfsprofiel en bedrijfsinstagram is er aan gekoppeld en dat is voor mij dramatisch. Ik kan mijn dashboard niet meer gebruiken waardoor ik niet meer in contact sta met mijn klanten. Ik heb elk mogelijk kanaal doorzocht en ik ben radeloos. Hoe kan ik dit in godsnaam herstellen?

Wanneer ik de kans krijg om te bewijzen dat ik wel degelijk niet diegene ben die dergelijk zaken post en mijn account opnieuw is geactiveerd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sarah bael