Klacht: Account maken en Aanmelden op website Samsung

op 16 september 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op de website van Samsung staat voor een Account aan te maken , Als je deze stappen volgt , krijg je een E – mail met start . Deze open je en dan zou je dus moeten kunnen inloggen. Bij dit te doen krijg ik dat mijn wachtwoord ( dat ik zojuist zelf gemaakt heb en de gegevens in een tekstdocument heb gezet , dus wel degelijk allemaal correct is) incorrect is. Dus ik doe dit alles ongeveer 10 X achter elkaar , telkens met terug hetzelfde als resultaat. Na 10 pogingen zeg ik wachtwoord vergeten, dus nieuw wachtwoord aanvragen. Ik volg deze stappen correct op waarna ik het nieuwe wachtwoord opgeef ( hetzelfde dan daarvoor maar de site beschouwde dit als het verkeerde wachtwoord)
Hier kreeg ik dan de uitleg dat ik niet hetzelfde wachtwoord mag gebruiken ??????!!!!!!!????? Hoe kan dit!!!! Als ze mij net verteld hebben dat hetzelfde wachtwoord verkeerd is ( en nee het is niet verkeerd getypt nl ‘coppypast ‘ en ook zelf getypt dus zeker ok)!!!!!
Dus ik verander mijn wachtwoord ,volg de instructies verder en probeer mij opnieuw aan te melden . Rarara , wat krijg ik te lezen : VERKEERD WACHTWOORD !!! Na dit ook weer 5X (Bij 5 was mijn geduld ECHT op) . Heb ik besloten hier een klacht over in te dienen

Hopelijk word dit recht gezet en dit allemaal om bij de ‘ Back to school’ een gratis micro SD kaart van 32 / 64 GB te kunnen krijgen.
Zo is het wel gemakkelijk om geen respons te krijgen natuurlijk hé.

Nu nog met vriendelijke Groeten

De Deckker Tom

Als er een antwoord en een uitleg hierop komt ( en hopelijk een oplossing)

Mail : tomdedeckker@hotmail.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr De Deckker