Klacht: account gehackt

op 05 juli 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn broer zijn facebook is vorige week gehackt, hij kan er zelfs niet meer op men zen mailadres waar facebook mee is aangemaakt. Vorige week heeft dat profiel meerdere x via messenger gebeld naar zijn contacten in het Arabisch. Afgelopen zaterdag zen profielfoto ineens verandert (wel nog steeds 1 van men broer zelf) op 2/7 is zen naam eraf gehaald en stond er opeens een Arabische naam (هبه عبد الفتاح) vele mensen en zelfs meerdere x alles gerapporteerd zonder enig resultaat van facebook zelf. Aangezien mijn broer een bewakingsfirma heeft in den diamant en zen vrouw ook in de diamant werkt zijn we hier heel ongerust over….ze hebben nu al hun gegevens en met 2 kleine kindjes in huis voelen ze hun echt niet meer veilig thuis en op het werk. Gisteren hebben ze contact opgenomen met computer crime, hier werden ze doorverwezen om een klacht in te dienen op het politiebureau. Op het politiebureau konden ze hen niet helpen….. computer crime ging vandaag terug bellen….. om te zien wat ze allemaal kunnen doen….. hopelijk tot een oplossing want tot op deze moment is het profiel nog steeds online en ze zijn er ook geregeld mee online….. nodige foto’s als bewijs zijn er.

als het profiel eraf is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wenneke28