Klacht: Account gedeactiveerd maar wel €5 incasseren!

MerleSoulHome op 03 juli 2020 over Snappcar in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat mijn account is gedeactiveerd bij dit bedrijf wegens een te late betaling van een klein bedrag door een verkeerd mailadres, kwam ik na 4x tevergeefs proberen mijn account te heractiveren achter. Steeds moest ik bij het heractiveren €5 betalen voor verificatie. Uiteindelijk een mail gekregen dat mijn account is gedeactiveerd en de reden. Inmiddels €20 armer en ze storten het niet terug!

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als ik mijn geld terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Snappcar

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Snappcar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MerleSoulHome