Klacht: account geblokkeerd Marktplaats

op 08 juni 2016 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op marktplaats een kitten gekocht. Bij de klant terplekke via de app geld op haar rekening overgemaakt. De volgende ochtend een vraag van de verkoper of ik wel betaald heb. Deze conversatie ging via de webmail van marktplaats. Ik wil haar mailen met controle van naam en nummer en aangeven dat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven maar kan niet meer op marktplaats omdat mij account geblokkeerd is. De verkoper kan ik nu niet beantwoorden.
Marktplaats geeft aan dat er “meerdere” klachten over mij zijn binnen gekomen. of ik dat zelf wil oplossen.

Maar ik weet niet van wie dus hoe doe ik dat?!

Gewenste Oplossing:

Als mijn account weer actief is en mijn naam gezuiverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pippi13