Klacht: Account geblokkeerd helpdesk niemand te bereiken

op 08 maart 2020 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn @Facebook-account is 3 weken zonder enige waarschuwing uitgeschakeld. Mag ik tenminste de reden weten? Ik was bijna tien jaar verbonden met zoveel oude vrienden en familieleden daar. Ik heb ook geen bijbehorende e-mail ontvangen.

Het ergste vind ik dat ik niemand kan bereiken daar heb het helpformulier nu meerdere malen ingevuld en heb 2 keer een auto reactie ontvangen dat zij een kopie van mij id willen ontvangen geheel tegen mijn principes heb ik dat dan maar meerdere malen meegestuurd maar geen enkele reactie.

Weet niet meer wat ik moet doen
Maar ben echt boos dat heel mijn timeline en alle foto’s offline uitgeschakeld zijn en dat je tegen het luchtledige aan zit te praten mailen

Een reactie van facebook en medewerking om mijn uitgeschakelde account weer in te schakelen met de daarbij juiste instellingen.

En dat ze beter bereikbaar zijn voor gebruikers in Nederland (Europa)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasperado