Klacht: account geblokkeerd door naam

op 19 februari 2018 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn account NANTER TERNAN (wij heten Nancy en Terry en dit is een samentrekking van onze naam.)werd geblokkeerd. Dit nadat ik mail kreeg dat ik mijn identiteitsbewijs of VISA of… moest doormailen als bewijs van mijn ID.
Ik vond dit vrij verdacht en ging hier niet op in.
Nu is mijn account geblokkeerd.
Wij willen op facebook zitten, maar niet onder onze officiële naam. Dit om toch enige privacy te bewaren. We hebben wel een foto van ons beiden als profielfoto en er staan foto’s van onszelf op. Wij hebben er gewoon geen zin in dat onze klanten, of medewerkers van op het werk ons zomaar kunnen terugvinden op facebook.
Nu is het zo dat wij een pagina beheren: steungroep dierenasiel Roeselare. en we deze pagina dus niet meer kunnen beheren. Dit vind ik vrijwel toch héééél vervelend!

Ik hoop dat onze account snel vrijgegeven wordt.
Ik wil aan facebook zelf mijn officiële naam vrijgeven, maar niet tegenover de hele wereld.
Ik denk ook niet dat Facebook dit kan en mag eisen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nanter